saandru

Alla inlägg den 19 december 2010

Av saandru - 19 december 2010 18:31

god kväll alla <3

imån e de måndag igen -.-

usch vill inte te skolan -.-

men sen på tisdag e de sista dagen i skolan så ändå rätt chill   

sen e de jul juh   

mamma sitter o tjatar på mej att jag ska skriva önskelista men jag vet inte vad jag vill ha..

eller... hmm... kanske...

*smink

*kläder

*pengar

*få åka te skåne <3

*få åka till växjö <3

fast växjö får i så fall vara efter lovet <3

kanske över någon helg? ;)

jag vet inte får se..

men idag har jag städat i min garderob..

sen vid 16:00 kom mammas kille hem..

känns som man inte har träffat han på typ 3 veckor   

meen så e de när han jobbar som han gör :/

men hur blir mitt nyår då?

hmm asså jag vill åka till skåne..

till min syster <3

den människan jag inte har träffat på hur länge som helst men vet inte om jag kommer få.. <3


aja puss så länge <3


// saandru   

Av saandru - 19 december 2010 13:46

hejj bloggis <3


känner så mycket press på mej just nu..   

snart är det jullov o de e härligt de .. <3

men efeter julen kommer allt   

först musikprov.. jaja de måste göras <3

men sen efter de e de nationella prov

usch usch usch...   

och sen ska jag välja de största valet i mitt liv..

jaa, vilken linje jag ska gå...

seriöst jag älskar barn men jag vet inte om de e de jag vill jobba med hela mitt liv -.-

jag har alltid velat bli modell...

jaa nu kom min hemlighet ut..   

meen jaa.. nu vet ni de..

men de e ändå inte något jag skulle kunna jobba med hur länge som helst...

suck..

jag vet inte vad jag vill -.-

meen nu ska jag inte tänka mer på de för tillfället utom lyssna på musik ;D   


puss så länge <3

 // saandru   


  


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hellu (:
Saandru här, tjejen som lever sitt eget liv efter sina egna regler ;)
på fritiden umgås jag med min familj och mina vänner.
pluggar och till hösten kommer jag troligen börja gå barn & fritid (:

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

vad borde jag skriva mer om i bloggen?
 familjen
 vänner
 kärleken
 kläder
 mej själv
 hur mitt liv har varit innan

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<<
December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards