saandru

Alla inlägg under januari 2011

Av saandru - 29 januari 2011 23:32

Omg vad jag är trött ligger i min brors säng och orkar inte ens starta datan därför mobilbloggar jag.Förs städade jag o syrran o nu märks de inte.. Renoverar huset Men nu är jag trött... Ska lägga mig Godnatt <3

Av saandru - 28 januari 2011 23:43

nu är jag trött

och jag vet att jag inte har bloggat som jag skulle idag men jag mår typ inte bäst

förklarar imån 

nu ska jag sova <3

puss <3   

Av saandru - 28 januari 2011 23:37

hihi jaa fick en kommentar från en som ville att jag skulle ha frågestund o här kommer den ;) <3


finnns en regel som vanligt!

NI FRÅGAR JAG SVARAR!!


så frågaför fullt ;) <3

Av saandru - 27 januari 2011 21:15

hahah jaa, ändrade planer xD

skulle städa blan underkläder / mina kläder men ist fick jag jobba hemma xD

kul kul (:

slipa dörrkarmar (stavning?)

precis duschat också och imån blir de skola igen >.<

men sen äre helg juh ;D

HÄRLIGT! <3

nu ska jag lägga mej o läsa så jag säger godnatt till er alla nu <3



Av saandru - 27 januari 2011 19:42

  


hihi   

gud vad jag e stolt över mig själv.

satt faktiskt o pluggade engelska.

nu ska jag börja städa bland mina underkläder och i min garderob.

sen ska jag börja läsa en bok som heter

" skräckens cirkus "

andy läste den innan o hon sa att den är sjukt bra <3

nu ska jag städa och skaka extra mycket på rumpan ;) <3


Av saandru - 27 januari 2011 16:54

Om Mig!


Jag heter då Sandra B. Är 15 år och är snäll social och ganska positiv. 

jag kan vara trevlig om man förtjänar de eller vad man ska säga. Många tror att jag är en bortskämd liten 15åring men så är det inte.

Jag brukar inte alltid säga vad jag tycker och tänker men de byggs på och till slut spricker allt och då säger jag det.

Och det är tyvärr då jag sårar folk, så det är en sak jag borde lära mej. men samtidigt vet jag vad som är rätt och vad som är fel.

Jag älskar musik och utan den tror jag inte jag hade klarat mig. Älskar att stå och sjunga hur högt som helst när man är själv hemma och samtidigt dansa lite och skaka lite extra på rumpan.

hihi ;)

Men samtidigt är jag inte som många andra ungdomar, många går ut och festar dricker & röker. Sådan är inte jag.

När jag var 8 år flyttade jag till sverige från mitt fina hemland Polen.

När jag bodde där älskade jag att vara med på pjäser, jhag var veldigt öppen av mig då.

Men livet har lärt mig att ibland är det bäst att knipa igen.

Så kortfattat jag framsnälls hos många som den snälla sociala och trevliga men samtidigt som en kaxig bortskämd och bitchig 15-åring.

Men jag har samtidigt en egen stil som många älskar ;) <3



    



Jaa det var nog allt om  mig men har ni några frågor så är det bara att kommentera <3





Av saandru - 27 januari 2011 14:54

jaha ja nu ska man sitta barnakt i typ 15 min medans mammas kille kör mamma till jobbet <3

sen ska jag själv på utvecklingssamtal... buhu vill inte... men men sådant e livet ;/ <3

bloggar sen om hur de gick <3


4

Ungen du gör mej stark <3   

Av saandru - 26 januari 2011 22:21

kommer kanske ångra mig men men..

det man har gjort kan man aldrig ångra.. eller något?

jag vet inte men nu e jag trött o ögonen svider tack vare att ångesten kom fram när jag skulle göra valet, men nu ska jag bädda ner mig i sängen..<3

puss hej<3



  

Presentation


Hellu (:
Saandru här, tjejen som lever sitt eget liv efter sina egna regler ;)
på fritiden umgås jag med min familj och mina vänner.
pluggar och till hösten kommer jag troligen börja gå barn & fritid (:

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

vad borde jag skriva mer om i bloggen?
 familjen
 vänner
 kärleken
 kläder
 mej själv
 hur mitt liv har varit innan

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards