saandru

Alla inlägg under februari 2011

Av saandru - 27 februari 2011 20:59

har inte kunnat blogga idag, min data e typ helt konstig -.-

men aa som ni kanske läste så mådde jag inte bra igår natt :/

men tack till alla som fanns o messade med mig <3

o tack till min fina syster fia <3 som slösade pengar på mig o ringde upp mig <3

men gumman jag gjorde din natt eller hur? <3


haha nu tänker jag hoppa in i duschen o senare bädda ner mig i sängen <3


puss hej <3



***

Av saandru - 27 februari 2011 02:41

Jag kan inte sova....

och detta kommer bli ett långt meningslöst inlägg som jag troligen kommer ta bort nästa gång jag sätter mig vid datan.. då kommer jag läsa igenom de o troligen fråga mig själv vad fan jag tänkte med...


aja klockan är just nu  02:42 och ska jag vara ärlig så vet jag inte vad jag ska skriva..

eller kanske var jag ska börja?

det finns så mycket att säga.. men allt känns så meningslöst nu efteråt...

de e juh redan gjort o går inte o ändra på..

eller?

det kanske e bara jag som inte vill ändra på något??

fan vet jag... men jag vet inte vad jag ska göra..

hade kanske vavrit enklare o göra ett vidioinlägg av detta men jag pallar inte att ni ska se hur depp jag e...

sitter o tänker på tiden då man va liten....

omg.. minns dagen som om de vore igår.. då jag skulle lära mig o cykla på  hjul..

fan vad jag grät när jag ramlade.. men dagen efter gick jag till mormor o visade stolt upp mitt sår.. för att hon skulle tycka att jag va duktig..

så patetiskt..

nu håller man allt inom sig..

man vågar inte lita på någon för man e så jävla rädd o bli sviken


o det ända man hör som vardagssnack e skitsnack...

seriöst hur pallar vi människor??


o du killen.... jag hoppas du vet vem du är...

förlåt men playare går inte ihop med varandra.. plus jag e rädd att jag eller du ska bli sårade.. o de e de jag minns vill...


nu tänker jag sätta mig o snacka me jeppe o svarar inte han så ska jag försöka sova igen... <3


puss hej <3


Av saandru - 26 februari 2011 23:18

jaa, det är sant jag ska sluta blogga!!

denn bloggen kommer att tas bort men innan dess så ska jag skaffa en ny..

för jag pallar seriöst inte med denna bloggen..

aja ni får ha de toppen alla <3

ska skaffa ny blogg <3

Av saandru - 26 februari 2011 14:20

haha jag ändrade mig ganska snabbt, istället för att bada så blev det att träna.. nu e jag svettig..

hahah  inte mysigt alls.. kan jag bara säga

nu ska jag hoppa in i duschen och fixa mig <3

sen blir de att äta o troligen ut <3

men jag hör av mig senare <3

puss hej <3 :*

 

å jo föresten, håller på med ny header till både denna o min o jeppes blogg <3

kika in även på den <3

 

www.saandrusamtjeppe.bloggplatsen.se

Av saandru - 26 februari 2011 13:12

just nu ska jag lägga mig i badkaret, starta en film o bara njuta ;) <3

senare blir det ju att gå ut ;) <3

mysigt <3


aja bloggar efter att jag har badat puss hej <3


Av saandru - 25 februari 2011 23:05

Jaa nyss tagit en dusch o nu ligger jag i sängen o e sjukt trött.. Blää..Men allt känns bättre nu, imån blir de utgång ;) mys mys men jag bloggar när jag vaknar Puss hej :**

Av saandru - 25 februari 2011 17:47

okej jag vill till stallet!!!

vill vara där nu!!

känna Dots lukt borra sig upp i min näsa <3

och som ni säkert ser på hur jag skriver, så jaa.. min dag har inte varot bäst..

inne i min  egen värld..


så nu ska jag göra något, vet inte vad men något...

jag bloggar senare eller imån.. hörs <3


  

Av saandru - 24 februari 2011 22:32

  




Dagens fråga är från elin. 

Hur länge har du ridit?



svar: 

jag har faktiskt aldrig ridit så att jag har haft dagar då jag rider 

utom det e mer när de e lovridning o när jag följer me min syrra te stallet <3 


men ahde gärna börjat, men jag ger inte 90 kr / 25 min 

tyvärr 


  


Denna hästen har jag ridit 2 ggr <3 

känner mig trygg vid denna hästen <3 

Dot <3 

Presentation


Hellu (:
Saandru här, tjejen som lever sitt eget liv efter sina egna regler ;)
på fritiden umgås jag med min familj och mina vänner.
pluggar och till hösten kommer jag troligen börja gå barn & fritid (:

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

vad borde jag skriva mer om i bloggen?
 familjen
 vänner
 kärleken
 kläder
 mej själv
 hur mitt liv har varit innan

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards