saandru

Alla inlägg under april 2011

Av saandru - 18 april 2011 22:07

aa, jag kan juh säga att min packning gick åt helvete.. slutade med att jag satte mej vid TVn

men imån på morgonen.. då MÅSTE jag packa <3


nu ska jag sova

Ciao <3

Av saandru - 18 april 2011 20:06

just nu e jag seriöst förvirrad..

borde packa men istället sitter jag här o tänker på dej..

alla minne..

alla gånger du höll i min  hand o visade stolt att jag va din <3

minnen..

jaa... kärlek e inte lätt.

men just nu e jag förvirrad

orkar inte tänka på de så ska gå o packa.. bäst så


Ciao <3


       

Av saandru - 18 april 2011 12:33

om 2 dagar vid denna tiden sitter jag på båten, eller kanske går står eller ligger.

haha skitsamma jag e på båten iallall (:

åhh jag längtar

kommer ha daten med mig men ingen internet så uppdateringen kommer bli SMÄMST >.<

va händer annars, just nu sitter jag ute på altanen med solen som steker rakt på ryggen ;)

UNDERBART !!

pappa kom hem igår (:

härligt (;

snart ska jag in o börja packa ner allt jag ska ha med mig


JAG VILL HA EN VALP !! :3



Ciao

Av saandru - 16 april 2011 21:27

seriöst klockan e halv 10 en lördag o jag vill ut!!!


orkar inte vara hemma >.<

MÅSTE ut.. träffa någon..

få ha kul..

men men jaa.. sådant e livet.. suck..


  


jaa, så ser iallafall skorna ut som jag köppte idag.


ciao

Av saandru - 16 april 2011 17:07

Suck, ska spela stress me min syster o sen ska jag ta en lång dusch..

ta en alvedon o bädda ner mej i sängen.

nu vet jag nog varför jag har huvudvärk... öroninflamation på g..

innan jag åker.. usch

Ciao


 

Av saandru - 16 april 2011 14:27

just precis kom nyss hem. va o köppte skor. 

dett  får bli ett snabbt inlägg för jag har typ sjukt mycket energi.

nu ska jag fixa mitt rum sen käka. hjälpa min MUM

o sen ut. tänker gå min runda o sen när jag kommer hem sätta mej på cyklen o cykla.. hmm vi får se eller så kankse jag cyklarmin runda istället?? hmm aja jag får se hur jag gör

nu får ni ha de bra så länge 

Ciao   

bjuder på en cambild




Av saandru - 15 april 2011 18:36

 


jaa, äntligen freda plus lov ;)

skulle ut ikväll men som de ser ut nu så kan ingen.

rätt trist men istället blir de att gå till affären o köpa lite gott ;)

fredagsmys med mej själv ;)


som ni kanske ser har jag fixat bloggen också.

den e ínte riktigt klar men de kommer


nu ska jag te affären sen duscha fixa vid mej o ner i sängen.

filmnatt tror jag ;)

eller kanske man ska ut ut o gå istället?

hmm äta sej fet eller träna??

bra fråga de jaa, de e underbart väder juh

o jag vill ut men jag pallar inte träna.

jaja jag får se hur jag gör



Ciao   

..

Av saandru - 14 april 2011 18:45

FUCK YOU..!


NI BORDE VARA STOLTA 


ATT JAG HAR KOMMIT SÅ 


HÄR LÅNGT... 


MEN ISTÄLLET SITTER NI 


BARA O KLAGAR!!



MITT LIV.. MINA PROBLEM..



SKÖT ERT LIV O LÄGG ER 


INTE I MITT.. 


JAG KLARAR MEJ SÅ JÄVLA 


BRA ENSAM!!!!!!!!



INSE FAKTUM O SKAFFA ER 


ETT JÄVLA LIV......




IDIOTER... !!!!!!!!!!

'



 

Presentation


Hellu (:
Saandru här, tjejen som lever sitt eget liv efter sina egna regler ;)
på fritiden umgås jag med min familj och mina vänner.
pluggar och till hösten kommer jag troligen börja gå barn & fritid (:

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

vad borde jag skriva mer om i bloggen?
 familjen
 vänner
 kärleken
 kläder
 mej själv
 hur mitt liv har varit innan

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards