saandru

Alla inlägg under december 2010

Av saandru - 31 december 2010 02:40

jag har precis gjort min lista över nyårslöften den kommer senare..

men vad har ni för löften för år 2011??

det är dagens fråga de <3


//saandru   

Av saandru - 30 december 2010 22:30

sitter här lagom trött fast jag har precis druckit min sista kopp kaffe idag <3

men ska inte sova än utom sitta o kolla på film <3

det blit änglarvakt ikväll sen ska jag sova <3


puss :**


// Saandru   

Av saandru - 30 december 2010 21:59

hihih

jag känner mej sjukt social (A)

sitter me musik i öronen en chipspåse framför mej smsar sitter o snackar på msn och lite andra ställen ;)


men nu tror jag att jag ska starta någon film (A)

kommentera några bra filmer <3


// Saandru   


    

MUMS !! ;) <3

Av saandru - 30 december 2010 12:11

godmorgon alla små bitches <3


vaknade vid 9:15 av att mammas kille kom in o sa att de va dags att gå upp   

steg upp o åt ingen alls nyttig frukost -.-

2 rostade mackor o 2 glas o'boy

o sen började jag städa lite smått

har fått någon städmani -.-

städar typ hela tiden -.-

men de e väl mitt sätt att förtränga tankarna.

Men nu är Farmor o Farfar här iallafall.


bloggar senare..

puss så länge :**


//saandru   

Av saandru - 29 december 2010 17:39

hej hopp bloggen igen..

har inte så mycket att säga denna gången..

skakar i hela kroppen..

jag åt soppa idag och efter de blev jag ovanligt trött..

satte mej i storarummet med min älskade lillasyster

spelade lite kort med henne

så kom min storasyster (lillan)

och helt plötsligt kände jag tryck mot mina lungor och i böstet..

ännu ett nytt anfall av astman tänkte jag..

så min älskade lillasyster sprang in i mitt rum o hämtade min medicin.. tror jag tog 6 eller 7 st efter varandra...

aldeles för mycket.

får ta 6 om dagen

men jaja

blev ännu tröttare efter de och herlt borta och till slut somnade jag. vaknade igen av att mitt hjärta bankade .__. inte kul de kan jag lova er <3

men nu sitter jag iallafall här och ska jag vara ärlig så orkar jag inte gå ut för att träffa någon.

pluggade lite precis och nu sitter jag och väntar på att min fina flicka ska äta klart så att jag kan prata med henne på msn igen <3

 finns juh inte mycket mer att säga. ¨


puss


//Saandru   

Av saandru - 29 december 2010 14:58

heej <3

sitter här nu framför min dator som jag fick lite panik på innan.

den stängde av och jag fick inte igång den -.-

meen lät den vila o nu e jag här igen <3

snart ska jag äta <3

efter de vill jag fixa mej o träffa någon <3

frågan e bara vem?

hmm..

vill juh träffa *** hihi (A)

men vet inte om H*n kan <3

men vi får se <3

har fortfarande inte klätt på mej (A)

hihihihihi e sjukt lat av mej <3

har suttit o läst massa blogg istället

bl.a

kissie

och

Micahs.se

åhh gumman du e så duktig. ung mamma som har gått igenom så mycken,

du e helt enkelt fantastisk <3

men nu ska jag äta <3


puss :*


//Saandru   



det bara är så <3

Av saandru - 28 december 2010 12:50

heej alla små pluttisar <3   



kom hem för en liten stund sen <3

va ute o åkte pulka me mina underbara småsyskon <3

blev lite barnslig av mej men men ;D

man får väl vara de ibland   

aja vad händer mer idag ?

hmm...

typ plugga lite >.<

vill träffa någon men alla e typ på mellandagsrea o så <3

meen ni får ha de bra nu <3


puss så länge


// saandru   



Av saandru - 27 december 2010 13:09

vet ni vad..

jag har inte orkat blogga -.-

men nu ska jag duscha o städa lite sen blir de tbx till bloggen <3


puss så länge


// Saandru   

Presentation


Hellu (:
Saandru här, tjejen som lever sitt eget liv efter sina egna regler ;)
på fritiden umgås jag med min familj och mina vänner.
pluggar och till hösten kommer jag troligen börja gå barn & fritid (:

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

vad borde jag skriva mer om i bloggen?
 familjen
 vänner
 kärleken
 kläder
 mej själv
 hur mitt liv har varit innan

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<<
December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards