saandru

Alla inlägg den 3 april 2011

Av saandru - 3 april 2011 14:58

jaa, asså de blev ändrade planer typ.. gick te banken för att ta ut pengar men joo.. de visar sej att bankomaten e ur funktionen -.-

så jag stannar hemma idag.. <3

kan va skönt det med. igår va jag ute på stan juh. och nu lagar jag mat.. hmm undra hur de kommer gå?

bränd kök?

hahhahaha nee skulle inte tro de men måste fixa mitt rum sen o typ sätta mej o plugga -.- blää på skolan..<3

annars e jag trött på denna byhålan... bott här i ett år o e seriöst trött... inga bussar te stan på söndagar.. när man väl kommer in te stan går man igenom alla affärer på mindre än en timme o hittar inte ett skit -.-

för att ta sej till en större stad måste man typ ta tåket .__.

annars äre helt dött här.. trött på denna tystnaden nu. Visst ibland kan de va skönt men nu e de för mkt.. <3


Ciao <3

Av saandru - 3 april 2011 13:54

hej hopp <3

Söndag idag o jag har i princip inte gjort mer än att ha suttit vid datorn o cammat me victor <3

underbart mysigt <3

för en stund sen hoppade jag även in i duschen o nu har jag klätt på mej <3

ska sminka mej o vänta på mami som e på jobbet <3

vi ska käka o sen hoppas jag att hon kan köra mej te stan <3

match idag juh ;) <3

juste måste te banken oxå -.- <3

hämta ut pengar men jaja ska dit nu så har jag de gjort <3

puss hej <3

Presentation


Hellu (:
Saandru här, tjejen som lever sitt eget liv efter sina egna regler ;)
på fritiden umgås jag med min familj och mina vänner.
pluggar och till hösten kommer jag troligen börja gå barn & fritid (:

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

vad borde jag skriva mer om i bloggen?
 familjen
 vänner
 kärleken
 kläder
 mej själv
 hur mitt liv har varit innan

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards