saandru

Alla inlägg den 7 april 2011

Av saandru - 7 april 2011 22:05

kanske vissa har rätt, jag kan inte tänka på alla andra utan måste hitta tid för mig själv oxå ;) <3

som jag skrev innan skulle jag till solarium vid halv 7 o klart jag va där med syrran, men jag kan säga att hon blev MYCKET brunare än jag :(

*AVIS* <3

haha nee men jag älskar dej syrran <3

precis när man kommer hem ( vi cyklade ) får vi reda på att vår hund har stuckigt / rymmt så jaa upp på cyklarna o leta efter henne.

jag kan juh säga att jag fick min tränning idag, motvind typ hela tiden oxå,

underbart.. eller inte xD

men sen gick man till äffären o de blev typ krångel där..

men nu e jag iallafall hemma

nyduschad o fräääsh <3

och vet ni vad som e underbart??

joo, nyrakade ben, lent hår o groppen insmörjd med balsam under ett kallt täcke. <3

de e lixom hur sköönt som helst :$ <3


Nu känner jag att jag skulle behöva nanna kudde.

med tanken på att jag ska sitta från 8 - 11 imån o skriva nationella i engelska känns det som att jag vill dö för en dag <3

blä , vill verkligen inte ha nationella imån :( <3

men sådant e livet, men ni får ha de bra


Ciao <3


    

Av saandru - 7 april 2011 17:31

13 dagar kvar tills jag åker :D

GUUD vad jag längtar ;) <3


aja torsdag idag. ska dra mej till solariumet snart, måste bli lite brun juh ;O <3

haha så jaa halv 7 ska iväg o sola <3

sen när jag kommer hem blir de hoppa in i duschen fixa vid sig o sängen <3

har nationella i engelska imorgon kl 8 :/

*nervös*

annars så satt vi idag på mitt hemspråk (polska) idag o gråt som små barn xD

berättar mer sen för nu måste jag dra <3


Ciao <3


 

Presentation


Hellu (:
Saandru här, tjejen som lever sitt eget liv efter sina egna regler ;)
på fritiden umgås jag med min familj och mina vänner.
pluggar och till hösten kommer jag troligen börja gå barn & fritid (:

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

vad borde jag skriva mer om i bloggen?
 familjen
 vänner
 kärleken
 kläder
 mej själv
 hur mitt liv har varit innan

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards