saandru

Alla inlägg under december 2010

Av saandru - 12 december 2010 23:14

nu har jag duchat

fixat mej till sängen <3

fick ett sms som förstörde min kväll men men så e de

ibland får man ta sådant   

fast man inte vill

men aja nu ska jag iaf sova

ska upp halv 7

så jag stänger inte ens av datan <3


aja puss puss :**


*saandru *

Av saandru - 12 december 2010 20:53

heej! ;D jaa ny blogg här då ja ;D

innan var jag på blogg.se

saandruuslife.blogg.se


meen jag kommer blogge både här och där så kolla gärna in den andra bloggen också.


som ni ser så e inte bloggen fixad än som jag vill

meen de kommer..

vill någon fixa den så skriv ;)


meen annars läs och kommentera ;)

jag kan ta imot kritik men kom ihåg en sak..

jag kan vara kaxig ;)


meen annars e jag SJUKT social

och väldigt snäll :**


aja puss så länge :**


* Saandru *

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hellu (:
Saandru här, tjejen som lever sitt eget liv efter sina egna regler ;)
på fritiden umgås jag med min familj och mina vänner.
pluggar och till hösten kommer jag troligen börja gå barn & fritid (:

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

vad borde jag skriva mer om i bloggen?
 familjen
 vänner
 kärleken
 kläder
 mej själv
 hur mitt liv har varit innan

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<<
December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards