saandru

Alla inlägg under december 2010

Av saandru - 17 december 2010 18:58

haha heej bloggis xD

jag e lixom lite så här lagom hyper typ xD

meen nu ska jag berätta hur min dag har varit xD

vaknade helt död xD

kom 15 min försent till skolan

men hade slöjd så de e lugnt

sen hade jag matte .__.

usch

sen svenska

mat

film

idrott (A)

kom hem

duschade.. åhh härligt

kollade på film men stängde av den

men nu sitter jag här i mjukiskläder o väntar på att stefan ska logga in på skype <3

knarkar glad musik ;)

o inatt blir de skräckfilm   

usch läskigt

men men nu får ni ha de toppen :**

blogger sen


//saandru   

Av saandru - 17 december 2010 00:13

heej bloggen..

jo de e sant jag borde sova...

kl e 00:13

jag ska upp

kl : 06:00

usch .__.

men jaja

pratat i tele nu i över en timmen

men en gammal kompis <3

minnen o så <3

men nu orkar jag inte skrivia mer <3

godnatt :**


//saandru <3  


Av saandru - 16 december 2010 20:25

nu blir de lite bilder istället för text <3

först ska jag dricka te <3

mums ;D

  

åhh gud vad gott <3

håller på att koka vatten medans jag ska

  

nee jag ska inte bada <3

men de hade varit

übermysigt att bada i de badkaret

men sällskap så klart ;) <3

men iallafall jg ska duscha <3

sen ska jag fixa mitt te <3

starta en bra film <3

och bädda ner mej i

  

min mysiga säng ;) <3

sen blir de att sova <3

men slänger nog in ett inlägg innan jag ska sova <3


puss så länge <3


// sandru <3

tee

Av saandru - 16 december 2010 19:23

sitter här me mitt tee <3

smsar me pojken <3

saknar flickan <3 (A)

snackar me min syster <3


åhh gud vad jag saknar alla <3


       jaag ;)


// saandru

Av saandru - 16 december 2010 18:07

Tre-saker-testet

Tre saker jag inte förstår mig på: idioter , mobbare , våldtäcksmän
Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet högtalare, dator, pengar 
Tre saker jag gör just nu: skriver här, lyssnar på musik , tänker
Tre saker jag vill göra innan jag dör: flytta hemifrån , skaffa barn , simma med delfiner
Tre saker jag kan: vara mej själv, skriva , läsa
Tre saker jag inte kan: sjunga xD engelska :S glömma saker
Tre saker jag tycker att du ska lyssna på: när andra pratar , andras åsikter , mej (A)
Tre saker jag skulle vilja lära mig: sjunga, dansa , skriva låtar
Tre favoriträtter: pizza, kebabrulle, kinamat



jaa nu vet ni lite ;) <3



Av saandru - 14 december 2010 19:46


jaa nu e de frågestund..

fråga va ni vill

det finns inga duma frågor

och inga frågor som e för privata ;)

jag svarar på alla frågor

så fråga på nu ;) :**


kom igen nu !!   

Av saandru - 13 december 2010 19:32

seriöst så sjukt sur e jag -.-


bara för en bild så blir de så mkt liv...

man e nöjd me sin kropp o älskar den

o vill ibland visa upp den lite mer på bilder

som jag gjorde idag

meen neej jag va inte ute så -.-

meen nu e jag tydligen hora slampa o allt runt omkring de -.-


folk skaffa er ett liv...


häär e bilden


  


jaa på den bilden ser jag tydligen ut som en hora..

meen jag trodde att horor sålde sej ??

har jag fel?

o har ni sätt mej ute när jag har sålt mej

eller har ni sätt mej ta pengar från någon när jag har haft sex??

skulle inte tro de va`??



/saandru

Av saandru - 13 december 2010 11:59

heej bloggen ;D


jag skulle ha bloggat i morse men hann inte   

skulle upp halv 5

min mobil ringde 5

jag gick upp halv 6 -.-


så de blev att platta håret

smina sej

klä på sej

äta o ge sej iväg till skolan för lucia.

var jätte nervös men de gick toppen   


nu har jag kommit hem o direkt började jag baka peppakakor me mamma ;)


men bilder på mej kommer sen ;)


puss så länge :*


/ saandru

Presentation


Hellu (:
Saandru här, tjejen som lever sitt eget liv efter sina egna regler ;)
på fritiden umgås jag med min familj och mina vänner.
pluggar och till hösten kommer jag troligen börja gå barn & fritid (:

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

vad borde jag skriva mer om i bloggen?
 familjen
 vänner
 kärleken
 kläder
 mej själv
 hur mitt liv har varit innan

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<<
December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards