saandru

Alla inlägg under april 2011

Av saandru - 13 april 2011 16:39

jag kan juh lugnt säga att jag e helt död så nu ska jag lägga mej.

kommer upp igen vid 18 plugga lite o smsa med finaste <3


Ciao så länge.

( sätter mej kanske sen o funderar lite på hur de blir me bloggen... kanske lägger va me denna o startar en ny.. jag får se ) <3

Av saandru - 12 april 2011 20:42

jag kan säga till er att designen kommer ändras INNAN jag åker.

är trött på denna svarta designen.

Snart kommer glada färger :D

ny header o så (:

tog lite nya bilder nyss som jag kommer nog använda men måste komma på hur allt ska se ut o så ;) <3


Ciao <3

<3

Av saandru - 12 april 2011 18:34

sitter och väntar på att klockan ska bli 21 <3

tänkte slänga in vad som händer denna veckan <3


 


skolan veckan ut, men jag e ledig på fredag så de står fel xD <3

helgen e inte planerad iallafall mer äntt jag måste städa o börja småpacka <3

måste göra en lista med vad jag ska ha med mig också..

dagar närmar sej o jag längtar mer o mer :O <3



 


 

klaga inte :o jag vet att jag har gått upp i vikt >.<


 


 



Ciao så länge <3

Av saandru - 11 april 2011 17:31

 

 

 

 

Förlåt mig.
Det var aldrig meningen att du skulle bli ledsen.
Jag ångrar mig så.
Men jag måste ju berätta sanningen.
Jag känner mig så hemsk för allt jag gjort.
Har aldrig velat såra dig men nu blev det så.
Jag förstår om du aldrig förlåter mig men jag vill vara din vän.
Du är den enda som kan få bort mitt mörka moln inom mig.
Det enda jag vill är att du inte är ledsen.
Du sa att du ville dö.
Om du dör, så dör jag.
Snälla förlåt mig…




 

Av saandru - 10 april 2011 20:47

jag kan säga att detta har varit en härlig dag <3

fixade lite hemma sen kom min "pappa" hem o de känns skönt att ha honom hemma iallafall en natt <3

vi åt o fikade sen stack jag o syrran ut.. de blev en LÅNG runda, va ute typ 4 timmar <3

gick till havet o tillbak.

de blev från mjällby mitt hörvik <3

aja iallafall så kom vi hem o nu e jag helt död i mina fötter :o <3


slänger in lite bilder <3


    

Av saandru - 10 april 2011 11:38

vädret <3


helt underbart juh ;)

till de sommaraktiga kläder, underbart. längtar verkligen till sommaren.

ute långa kvällar gå i bikini sola hela dagarna bada gå längst stranden.

shit underbart <3


jag slänger in en bild på mej senare för nu har jag lite fullt upp men ni får ha de bra.


Ciao <3


 

Av saandru - 9 april 2011 20:50

... inte igår pga att mitt internet va sjukt segt. jag somnade typ vid 12.

aja , ointressant xD


o idag.. jaa låg i sängen till typ 11 eller 12 o kollade på film. <3

efter de hjälpte jag till me städningen hemma o till slut bakade jag o min storebror <3

meningen va att jag skulle plugga idag men får ta de nu lite o sen imorgon <3

härligt sista veckan sen äre PÅSKLOV :D

o jag e ledig 2 dagar extra :D <3 gött <3


haha nee nu ska jag fixa te tända ljus o läsa en bok ni får ha de bra <3


Ciao <3


   


rulltårta o kärleksmums bakade jag idag <3


nu blir det :


       


            te                                 ljus                       boken

                                                  
                              =

                                                  
                           Kärlek

                                                  
                                    

Av saandru - 8 april 2011 17:33

okej nu kanske jag klagar igen, Men jag e trött på att man bara kan vara emo eller fjortis..

men vad e de ena o de andra...?

Emo.. sminkar sej svart, oftast lugg över ena ögat eller tupperat hår.. Självskada?..

fjortis.. MYCKET smink, Brunkräm?? rosa kläder, festar, samt visar mer än vad man ska??..

har jag kanske fel??

nee , skulle inte tro de.. men jag som inte sminkar mej mycket o inte heller svart.. jag som inte tupperar håret särskilt ofta, fr de händer att jag gör de.. jag som älskar att gå i urringade tröjor men jag festar inte... jaa jag har skadat mej själv..

vad e jag då?? EMOFJORTIS??

haha nej,nej det finns faktiskt något imellan som många inte ser, tyvärr..


aja nee, nu ska jag snacka om annat.. haha jag har typ druckit citronvatten hela dagen ;) gott <3

många tänker nu att jag följer kissietrenden men nej de gör jag inte.

på tal om henne så tycker jag att hon e helt okey, men hon har blivit för smal, eller aa hennes mage e för smal till hennes tuttar, men de e min åsikt de ;) <3

har även städat mitt ru slängt allt jag inte behöver o så (Y'

ikväll blir de att vara hemma.. efter en jobbig vecka blir de skönt att vara hemma o slappa. <3


Btw... tänkte göra om bloggen.. tips?? <3


Ciao <3



Presentation


Hellu (:
Saandru här, tjejen som lever sitt eget liv efter sina egna regler ;)
på fritiden umgås jag med min familj och mina vänner.
pluggar och till hösten kommer jag troligen börja gå barn & fritid (:

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

vad borde jag skriva mer om i bloggen?
 familjen
 vänner
 kärleken
 kläder
 mej själv
 hur mitt liv har varit innan

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards