saandru

Alla inlägg den 16 februari 2011

Av saandru - 16 februari 2011 23:56

Jaa om typ 5 timmar ska jag upp o plugga... Säger bara godnatt o sov sött <3

Av saandru - 16 februari 2011 22:44

Åhh gud vad fräsh jag känner mig   

sitter i röd morgonrock nyrakade ben och nyduschad + hade ansiktsmask.

hur mysigt som helst.  

nu blir det att ta balsam på benen klä på sig nattkläder krypa ner i sängen och plugga vidare.

lär bli en lång natt , tyvärr men men   

ska nog fixa te nu oxå för jag känner att min hals vill inte som jag vill      



Men visst hur hur uttråkad man än blir så måste även plugg göras :/ <3

Av saandru - 16 februari 2011 21:10

planering inför imån <3  

Av saandru - 16 februari 2011 20:47

nu har jag pluggat och känner mig rätt så klar, men det kommer ändå bli o plugga länge inatt! >.<

just nu ska jag in i badrummet raka benen o ta en härlig lång dusch <3 

tror jag ska sätta mig o kolla på film eller något efter det <3

puss ;**


  

Av saandru - 16 februari 2011 18:25

jaa sitter och väntar på Em.

vet inte om hon kommer komma men jag måste börja plugga iallafall, så nu ska jag plugga <3

förstå so, andra världskriget och senare no

prov im¨n i no , syn och hörsen >.<

kan inte ett skit så de ser ut som att natten kommer bli o plugga >.<

just nu sitter jag och äter vaniljbulle. MUMS !

 men kommer bli fet om jag fortsätter så här, äter o äter hela tiden typ xD


aja nee nu ska jag plugga , puss hej <3

Presentation


Hellu (:
Saandru här, tjejen som lever sitt eget liv efter sina egna regler ;)
på fritiden umgås jag med min familj och mina vänner.
pluggar och till hösten kommer jag troligen börja gå barn & fritid (:

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

vad borde jag skriva mer om i bloggen?
 familjen
 vänner
 kärleken
 kläder
 mej själv
 hur mitt liv har varit innan

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards