saandru

Alla inlägg den 20 februari 2011

Av saandru - 20 februari 2011 19:35


 

okej, nu är det dags för en ny frågestund <3

ställ fråga om vad som och jag svarar så gott jag kan <3

  

Av saandru - 20 februari 2011 01:26

god kväll / natt 


eller vad man nu ska säga   

har fixat mitt rum hela dagen, inte alls kul. 

mamma tapetserade hela mitt rum så bild på de kommer imån. 

ska även rensa bland mina kläder imån... igen   

känner att de behövs..

haha eller aa märkte de när jag kollade i min garderob, 

typ en hög av kläder? 

ska man fota de o lägga ut?   

haha vi får se, men nu e jag iallafall sjukt trött så jag ska mysa ner mig i sängen, typ de ända som finns i mitt rum för tillfället. 

mer uppdatering kommer imån ;) 

men fortsätt med att ställa frågor o kommentera ;) 

kika även in på 

www.saandrusamtjeppe.bloggplatsen.se


aja ni får ha de bäst <3 

natti <3 


  

Presentation


Hellu (:
Saandru här, tjejen som lever sitt eget liv efter sina egna regler ;)
på fritiden umgås jag med min familj och mina vänner.
pluggar och till hösten kommer jag troligen börja gå barn & fritid (:

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

vad borde jag skriva mer om i bloggen?
 familjen
 vänner
 kärleken
 kläder
 mej själv
 hur mitt liv har varit innan

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards