saandru

Alla inlägg den 18 februari 2011

Av saandru - 18 februari 2011 21:27


okej, veckans hiss är nog att det har varit sista veckan innan lovet ;)

härligt härligt ;)

inte planerat något än mer än typ halva måndag ;) <3

 

Veckans diss.. hmm de blir några stycken...

 

1 ) UNGDOMSMOTTAGNINGEN... riktigt dåligt av er att inte hjälpa folk som behöver hjälp

ni e f*n här för att hjälpa oss :S

 

2 ) kissie.... du har en underbar blogg som jag brukar läsa, men gillar inte att du ogillar ung mamma.. tycker du inte om denne skit i att skriva om henne o hennes kille då...

 

3)  plugg på lov >.< plus att lärare slänger fram prov samma dag som lovet börjar   

Av saandru - 18 februari 2011 21:01

nu är det dags för frågestund ;)

 

NI frågar JAG svarar <3

Presentation


Hellu (:
Saandru här, tjejen som lever sitt eget liv efter sina egna regler ;)
på fritiden umgås jag med min familj och mina vänner.
pluggar och till hösten kommer jag troligen börja gå barn & fritid (:

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

vad borde jag skriva mer om i bloggen?
 familjen
 vänner
 kärleken
 kläder
 mej själv
 hur mitt liv har varit innan

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards