saandru

Alla inlägg den 8 mars 2011

Av saandru - 8 mars 2011 22:48

om några månader kommer min blogg flyttas till NattStad (:

 

känner för att blogga där, så känner jag oxå att de kommer blimer seriöst (:

 

gött <3

aja mitt rum e nu klart o jag känner mej sjukt duktig ;)

nu bir de o dejta sängen <3

 

puss <3

 

  

Av saandru - 8 mars 2011 22:05

Killen killen, jag galen i dig är. <3

Känslor är som ett kortspel.. <3

KÄR-LEK..

En lek som ibland kan vara rolig,

Så länge den funkar.. <3

Jag vet inte om den funkar för oss..

Men mina känslor för dig går inte att beskriva..

Jag vet inte ens hur jag ska beskriva de,

För det är mycket mer än kärlek.

 

Jag älskar dig mer och mer för varje dag...

Men avståndet gör mig galen!!

 

Plus att jag inte vet vad du känner..

Tyvärr gullet.

Jag önskar att jag visste det..<3

Bilder på oss två finns på min dator.

Många tårar har runnit nerför min kind när jag tittar på de och minns tillbax.

Minnen går inte att glömma,

De kommer aldrig suddas ut..

 

Som jag sa till dig..

Jag vill vara din fru..

Föda dina barn..

jaa kanske inte nu men i framtiden vill jag det.. <3

 

jag vaknade inatt och det kändes som du var vid mig.. jag kände din lukt. din närhet..

men näer jag öppnade ögonen var det tomt.. och jag blev besviken..

men jag kunde juh inte tro annat.. jag visste att du inte va hos mig..

eller jo det är du alltid.. i mitt hjärta... <3

 

Men jag vill kunna titta dig i ögonen..

vill kunna sätta ord på denna känslan..

men jag måste veta var jag har dig.. <3

 

Jag vet vad kärlek är.. <3

Och den Kärleken går till dig <3

 

Ett plus ett = två, men vi är ett tillsammans..

föralltid... <3

 

det var så vi sa.. <3

men kommer det förbli så? <3

 

finns det någon channs till de? <3

snälla ge mig en channs , och jag sabbar inte den <3

Av saandru - 8 mars 2011 21:07

  


   

När jag var liten lärde jag mig
att ett dygn var 24 timmar,
en timme var 60 minuter
och en minut 60 sekunder...
Men ingen talade om att
...en sekund utan dig är en evighet!
 
 
 

Av saandru - 8 mars 2011 18:35

nee, jag orkar inte städa men jag måste

skärpning saandru ;)


puss <3

Av saandru - 8 mars 2011 16:52

just nu sitter jag här och försöker samla kraft till att städa och plugga >.<

 

vill träna men orkar inte de heller >.<

haha typ 4 timmar sömn e för lite för mig ;) <3

 

men jaja, <3

har fullt me läxor & massa städning i mitt rum xD

ser ut som typ 3:e världskriget här inne ;) <3

 

Jag har tänkt på en sak..

okey, jag tänka?

funkar toppen juh ;)

känner att jag dissar mig själv,

men jag ska komma te de jag ville..

alla som pratar om bisexuella o lesbiska / bögar..

asså de verkar ha något imot de...

men va e de för fel på de??

de e väl lika mycket människor som vi eller?

 

Jag tycker att de e viktigt att de vågar stå för vilka de är

DUKTIGT ;)

  

lixom hur mysig som helst juh ;)  

 

 

<3  

Presentation


Hellu (:
Saandru här, tjejen som lever sitt eget liv efter sina egna regler ;)
på fritiden umgås jag med min familj och mina vänner.
pluggar och till hösten kommer jag troligen börja gå barn & fritid (:

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

vad borde jag skriva mer om i bloggen?
 familjen
 vänner
 kärleken
 kläder
 mej själv
 hur mitt liv har varit innan

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards