saandru

Alla inlägg den 9 mars 2011

Av saandru - 9 mars 2011 21:36

haha, jag e så jäkla duktig ;) <3

typ nöjd med bloggen, som ni ser e allt omgjort (:

gött, nu e jag nöjd ;) <3


nu ska jag äntligen ta bort sminket o bädda ner mig i sängen <3


Torsdag imån, blä.. stressig förmiddag. som vanligt..

Men jaja, bara att få tummarna ur röven o fixa skolan <3

jag återkommer imorgon <3


puss <3

Av saandru - 9 mars 2011 21:14

haha, jaa ibland får jag gör mig konstiga ideer xD

så jag gjorde en ny header nu (:

 

så får bli att lägga sig nu o duscha imån, gött (:

 

puss ;*

nattinatt <3

Av saandru - 9 mars 2011 20:36

nyss kommit hem från en långpromenad med hunden o min syrra (:

 

 

va o fixade nr till solarium (:

börja sola privat ;)

gött!

 

just nu, eller aa snart ska jag hoppa in i duschen.

tvätta bort sminket 

och få i sig lite mat ;) <3  

o sen bädda ner mig i sängen.

plugga på min engelskaläxa >.<

 

o sen jaa, typ sova?

 

imorgon blir de en dag fylld av planer >.<

 

* vakna

* fixa sig

* käka

* skolan

* sola

* skolan ( Polska )

 

men nu hoppar jag in i duschen, 

kanske jag slänger in ett inlägg innan jag lägger mig? <3

hmm får se 

men 

puss :** <3  

Av saandru - 9 mars 2011 15:49

ny dag med nya problem ;) <3

 

nee, mina omdömmen kom idag.. o vi ska inte prata om hur de såg ut..

SKÄRPNING NU SAANDRU!!

 

e så skoltrött nu... vill bara komma ifrån allt.. men istället ska jag sätta mig nu o plugga..

 

ha de bra <3

Presentation


Hellu (:
Saandru här, tjejen som lever sitt eget liv efter sina egna regler ;)
på fritiden umgås jag med min familj och mina vänner.
pluggar och till hösten kommer jag troligen börja gå barn & fritid (:

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

vad borde jag skriva mer om i bloggen?
 familjen
 vänner
 kärleken
 kläder
 mej själv
 hur mitt liv har varit innan

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards