saandru

Alla inlägg den 13 mars 2011

Av saandru - 13 mars 2011 20:25

jupp jupp, ligger i sängen och det har jag gjort hela dagen.

sjukt trött va jag men nu har jag sovit några timmar och blev väckt av att pappa ringer mig ;D

blev sjukt glad av att höra hans röst ;) <3

annars så kan jag säga att min kropp bränner inte mer utan istället är riktigt brun ;)

nöjd e jag ;D <3

och pigg e jag oxå eftersom jag sov som jag skrev innan <3

nu sitter jag o äter min nyttiga kvällsmat


gott <3

sen blir de in i duschen o mysa ner sig i sängen igen ;D <3

gött. <3


okey, man ser nog inte jättetydligt min brunhet men den finns där iallafall ;)


  

    

och här e min nyttiga kvällsmat ;)


1 äpple

1/2 görka

1 kiwi


lite salt på görkan

LITE socker på äpplet.


puss <3

Av saandru - 13 mars 2011 12:09

människor tror att jag är irriterad..

att jag dissar men nej det gör jag inte..

jag är så jävla ledsen... jag vill bara vara själv!!!

vad är det som e så jävla svårt och förstå?!

ni kommer till mej med era jävla problem...

och visst jag hjälper er gärna.. men ställ upp tillbaka för fan..

e så jävla trött på att alltid vara den som ska ställa uppo men får inte ett skit tbx.

och när ni väl ställer upp så börjar ni snacka om era...

att ha ett falskt leende på läppara nu för tiden e lätt.. ingen märker skillnaden ändå..


nej nu ska jag ut o gå...

hörs sen.. <3

Presentation


Hellu (:
Saandru här, tjejen som lever sitt eget liv efter sina egna regler ;)
på fritiden umgås jag med min familj och mina vänner.
pluggar och till hösten kommer jag troligen börja gå barn & fritid (:

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

vad borde jag skriva mer om i bloggen?
 familjen
 vänner
 kärleken
 kläder
 mej själv
 hur mitt liv har varit innan

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards