saandru

Alla inlägg den 19 maj 2011

Av saandru - 19 maj 2011 21:41

långhelg, jaa slutade idag kvart över 4 med polska, rätt okey.

kom hem o då ringde älsk, åhh hans röst gör mej svag <3

hoppas vi får ses snart igen <3

saknar honom verkligen.


annars så har jag sovit hela eftermiddagen, somnade pga huvudvärk vaknade med feber o halsont.

jaa, toppen långhelg va?

skulle på tjejkväll imån oxå men asså jag känner, om  jag ska sitta där o råka smitta någon. De vill jag absolut inte.

så tjejer ni får klara er utan mej imån o ni får ha de toppen <3


skolan börjar oxå dra sig mot slutet, usch käns inte som jag vill sluta..

men tyvärr jag kommer inte ifrån de.


   gillar bilden :) såå sjukt söt <3


Ciao <3

Presentation


Hellu (:
Saandru här, tjejen som lever sitt eget liv efter sina egna regler ;)
på fritiden umgås jag med min familj och mina vänner.
pluggar och till hösten kommer jag troligen börja gå barn & fritid (:

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

vad borde jag skriva mer om i bloggen?
 familjen
 vänner
 kärleken
 kläder
 mej själv
 hur mitt liv har varit innan

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards