saandru

Alla inlägg den 25 maj 2011

Av saandru - 25 maj 2011 23:29

Fixat bloggen nu, min gammla header hade juh fel o så   

Men aa nu e den fixad iallafall.   


Iallafall vad har jag gjort idag.. hmm

varit o handlat me mami typ 2 ggr

hjälpt henne ute o innne i huset

suttit vid datan

o fixat mitt rum

o nyss pluggade jag (:


imån blir de att färga håret   

vilken färg tror ni att de blir?   

haha o ni harinte fått se mej i kort hår så tänkte slänga in 3 bilder som jag tog för ett par dagar sen   


   

Jupp här här ni bilderna   

Hiss eller diss?

Fast visst saknar mitt långa hår   


Men nu börjar klockan bli mycket så jag hör av mig imorgon och nu säger jag nattinatt till alla er små troll   


   






(Underskriften e inte fixad helt än ,

ni får ha tålamod )

Presentation


Hellu (:
Saandru här, tjejen som lever sitt eget liv efter sina egna regler ;)
på fritiden umgås jag med min familj och mina vänner.
pluggar och till hösten kommer jag troligen börja gå barn & fritid (:

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

vad borde jag skriva mer om i bloggen?
 familjen
 vänner
 kärleken
 kläder
 mej själv
 hur mitt liv har varit innan

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards