saandru

Alla inlägg under februari 2011

Av saandru - 16 februari 2011 20:47

nu har jag pluggat och känner mig rätt så klar, men det kommer ändå bli o plugga länge inatt! >.<

just nu ska jag in i badrummet raka benen o ta en härlig lång dusch <3 

tror jag ska sätta mig o kolla på film eller något efter det <3

puss ;**


  

Av saandru - 16 februari 2011 18:25

jaa sitter och väntar på Em.

vet inte om hon kommer komma men jag måste börja plugga iallafall, så nu ska jag plugga <3

förstå so, andra världskriget och senare no

prov im¨n i no , syn och hörsen >.<

kan inte ett skit så de ser ut som att natten kommer bli o plugga >.<

just nu sitter jag och äter vaniljbulle. MUMS !

 men kommer bli fet om jag fortsätter så här, äter o äter hela tiden typ xD


aja nee nu ska jag plugga , puss hej <3

Av saandru - 15 februari 2011 21:24

precis hemkommen frpn macken.

och även om det bara är - 2 grader så e det iskallt.

nu ska jag.. jaa först och främst blogga klart men sen ska jag bädda mig ner i sängen o titta på film <3


godnatt på er ;*

Av saandru - 15 februari 2011 18:51

   


Alla    Dag igår, jag kan säga er att jag jag har haft en perfekt dag   

och än idag svävar jag på rosa moln, haha känner mig typ konstig men det var en underbar dag.

Men hur har er dag varit igår ?

berätta gärna   

 

jaa annars var jag i skolan idag, röätt okej dag <3

imån blir det prov, blää engelska   

och på torsdag NO-prov   

*tummen ner på de *

men nästa vecka e de lov o de TAGGAR jag för   

 


  


 

Riktigt bra låt ;*

 

ÄLSKAR!!! ;* <3


Om du var ett hav vore jag en våg
Om du var himmelen skulle jag ha vingar
Om du var ett regn hade jag vart hav och land
Om du var musik vore jag en sång
Om du var vidderna ville jag va´ vinden
Men jag skulle inte va´ nånting om du inte fanns

Av saandru - 11 februari 2011 21:13

känner in mig rätt mkt i låten ! <3



OMG låten :') <3



Av saandru - 10 februari 2011 15:42

kl 08:00 satte jag mig för att skriva nationella o nu e uppsatsen klar ;) <3

just nu sitter jag här o lyssnar på musik ;) <3

mitt liv lixom   

sitter inne på facebook och så,

hmm men funderar på att börja städa i mitt rum snart.

städa bland kläder och så <3

igen..

precis kommit hem från banken oxå men de va stängt   

blä, men snart åker jag till polen ju   

ÅHH.. vad jag längtar <3


men puss så länge <3


Av saandru - 8 februari 2011 19:02

hejj

kanske dags att blrja blogga igen?

känns osm de inte har blivit så mycket på sista tiden.

men iallafall vad har hänt de senaste dagarna?

hmm..

skola nationella prov

känner mig sjuk -.-

blää



Presentation


Hellu (:
Saandru här, tjejen som lever sitt eget liv efter sina egna regler ;)
på fritiden umgås jag med min familj och mina vänner.
pluggar och till hösten kommer jag troligen börja gå barn & fritid (:

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

vad borde jag skriva mer om i bloggen?
 familjen
 vänner
 kärleken
 kläder
 mej själv
 hur mitt liv har varit innan

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards