saandru

Alla inlägg under mars 2011

Av saandru - 7 mars 2011 22:54

44 dagar kvar o jag längtar ;) <3

mer o mer för varje dag som går ;)<3

 

blir lite förändringar i mitt liv

 

* klippa mig

* färga mig


  


typ så blir de ;) <3

vad tycks? <3

 

brunt hår också <3

 

aja nu ska jag dejta kudden o lyssna på



  



Grym låt allihopa ;) <3

Av saandru - 7 mars 2011 21:50


" Man vet inte vad man har fören man förlorat allt man har "

 

   Jag Älskar dig..

   Det gör jag..

   Och det gör så jävla ont...

   För jag vet att jag aldrig kommer få dig tillbaka..

  Inte på samma sätt som jag hade dig innan...

 

jag förstår inte varför jag ens försöker leka stark..

jag bryter ändå bara ihop..

gräver min egen grav..

 

känner att denna bloggen har typ blivit en deppblogg,

däg jag skriver ut om hur jag mår..

men upp te er om ni vill läsa

jag bloggar för min skull

min blogg

mina tankar..

 

detta har typ blivit som min dagbok <3

rätt härligt men kanske inte så privat ;) <3

 

jaja nu ska jag dra mej te sängen <3

imån äre en ny dag me nya problem..

utan nåra pundare... <3

 

 

puss <3



Av saandru - 7 mars 2011 19:54

Jaah,

vill ni komma till en stad där alla känner alla?

där alla e lika falska o snackar skit om varandra bakom ryggen ?

där seriöst alla KNULLAR alla ??

 

men välkommen till en byhåla som Sölvesborg då... >.<

o så jävla trött på all skitsnack..

kan inte alla bara lägga av med det?

så jävla tröttsamt..

skaffa er för fan ett liv istället för att springa o skrika som små äckliga fjortisar

och skryta om hur många ni har haft sex med...

gå o skryta om att du har

* knarkat

* druckit

* sugit av killen

* kommit hem på smällen

&

skaffat dig könssjukdom...

 

Nej men grattis (:

beter man sig som du så jaa...

nee, jag e helt enkelt trött på alla fjortisar som tror de e coolt o ha sex med allt o alla

 

Börja respektera er själva.. och framför allt er kropp..

för rykten e lätta o skapa sig.. värre e de att de ska bli bortglömda..

tro mig jag vet. 

  

Av saandru - 7 mars 2011 18:50

JAG VILL HA EN NY DATA!!!!!


oekj min data e ganska ny, men den lägga av hela tiden -.-


vill seriöst ha en ny data innan jag slänger ut denna gemom mitt fönster!!!



Av saandru - 7 mars 2011 17:54

det finns så mycket att säga , men jag finner inga ord..<3

jag vet inte vem du är men jag tänker på dig..

nej, jag älskar inte dig men du betyder något stort för mig.

igår när jag träffade dej. mitt hjärta slog dubbla slag..

de som hände var något speciellt, och de betydde mycket.

men idag att du dissar de svider.

vet inte, du kanske inte vill ha med mig och göra´, men mina tankar går till dig hela tiden.

alla dina problem.

jag vill ställa upp för dig

Men jag kan inte när du dissar...

Jag vet helt enkelt inte var jag har dig, gullet..


Aja, annars tycker jag att det är underbart med detta vädret som det e nu (:

solen lyser vädret e härligt.

livet leker o jag hänger på (:

haha

ska börja med en ny header igen <3

men innan de måste jag fixa klart mitt rum >.<

fixat typ halva min garderob men mycket e kvar..

aja

vill träna men orkar inte xD

haha lat jag känner mej men efter att ha cyklat typ 14 km igår har jag seriöst träningsvärk i min rumpaah ;) <3

haha


aja, dags att ta tag i sitt liv bitches ;) <3


  

hej

Av saandru - 6 mars 2011 10:49

  


ehh aa typ så känner jag nu, den kommer fram me stora steg mer o mer....

konstigt för den brukar inte komma fram på våren men men..

hjärtklappning.. känslan att jag måste ner i vikt..

känslan av att jag vill bara ligga i sängen..

sova..


nee nu ska jag typ fixa te mej så att jag ser ut som en människa o inte ehh... aa monster?

Av saandru - 5 mars 2011 12:54

omg solen lyser ute o de e rätt varmt.

min lillebror fyller 12 år  så de blir o fira han idag ;D

livet kan lbi en aning bättre men ska inte klaga ;D <3

pöss <3

Av saandru - 4 mars 2011 19:19

nyss bakat klart (:


det blev rulltårta & kladdkaka. känner mej sleten men nu ska jag fixa mitt rum (:

sen ska jag duscha o bädda ner mig i sängen <3

imån blir de o fira min bror som fyller 12 år (:

grattis hjärtat< 3

Presentation


Hellu (:
Saandru här, tjejen som lever sitt eget liv efter sina egna regler ;)
på fritiden umgås jag med min familj och mina vänner.
pluggar och till hösten kommer jag troligen börja gå barn & fritid (:

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

vad borde jag skriva mer om i bloggen?
 familjen
 vänner
 kärleken
 kläder
 mej själv
 hur mitt liv har varit innan

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards