saandru

Alla inlägg under mars 2011

Av saandru - 3 mars 2011 21:23

jaa, nu blir allt jobbigt igen.. så jag ska tända ljus i badrummet o ta en härlig dusch.

nyss skrivit klart min bokressention..

o nu vill jag bara duscha o bädda ner mig i sänge..

imån blir de skola sista dagen, sen äre helg. då blir de o fira min bror som fyller år på lördag <3

imån blir de att baka hela kvällen (:

så jag hoppas att allt blir lättare.

Nu ska jag iallafall duscha o bädda ner mig i sängen <3


puss hej <3  

Av saandru - 3 mars 2011 20:45

håller på med min bokressention (stavning?) just nu..

kommer aldrig läsa denna boken igen.. men den va sjukt bra bara att men lever sig in sjukt mycket in i.


boken heter : kort kjol.


och vill vara i växjö just nu..

jag e kär, och den känslan går seriöst inte att beskriva med ord.

det är lixom kärlek till honom, samtidigt som det är saknad..

och till de hat till mig själv.. jag hatar det jag gjorde..


nee.. nu ska jag fortsätta med min bok..sak...


puss hej <3

Av saandru - 2 mars 2011 16:19

dålig uppdatering ännu en gång,  tyvärr kan jag bara säga men har haft fullt upp.

igår lämna jag in iallafall in mitt val till gymnasiet o de känns inte som jag har valt rätt -.-

men jag kan göra omval juh ;D

vi får se hur de blir.

nu ska jag in i badrummet o ta ett bad iallafall sen tänkte jag fixa mitt rum lite <3

men jag bloggar senare puss hej <3

Presentation


Hellu (:
Saandru här, tjejen som lever sitt eget liv efter sina egna regler ;)
på fritiden umgås jag med min familj och mina vänner.
pluggar och till hösten kommer jag troligen börja gå barn & fritid (:

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

vad borde jag skriva mer om i bloggen?
 familjen
 vänner
 kärleken
 kläder
 mej själv
 hur mitt liv har varit innan

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards