saandru

Alla inlägg den 3 januari 2011

Av saandru - 3 januari 2011 17:58

JAG FÅR PANIK :'/


HELA MIN KROPP KLIAR..

VAR PRECIS O TOG EN ISKALL DUSCH, INTE ALLS SKÖNT.

MEN DE BÖRJAR KLIA SÅ FORT JAG HAR ÄTIT ELLER DRUCKIT .__.

SERIÖST BLÄ USCH..

OCH DE SER UT SOM NÅGON ÄCKLIGT UTSLAG..

BLÄÄ ÄCKLAD AV MIN KROPP JUST NU..

  


örk örk örk.. plus de ser ut som jag e sjukt tjock >.<


//Saandru <3

Av saandru - 3 januari 2011 11:48

hi <3


jaa jag skrev inget om de igår <3

men jag gick ut vid ca halv 12 igår på kvällen till en kompis <3

slutade mys mys (misstolka inte ) ;)

men jaa gick därifrån vid kvart i ett <3

haha ni kanske tänker man  hinner inte göra så mycke på den korta stunden men jo faktiskt <3

syrran kom o mötte upp mej eftersom de va sjukt mörkt <3

tack pluttan <3

men när jag kom hem så fick jag mitt konstiga utslag igen -.-

jobbigt jobbigt <3

men andy (syrran ) och min bror satt me mej hela tiden. smörjade in min rygg la kalla handdukar på mej..

usch va de kliade.

men nu ska jag fixa mej o gå o fråga om sommarjobb <3

mer inlägg kommer sen puss hej <3


// saandru <3

Presentation


Hellu (:
Saandru här, tjejen som lever sitt eget liv efter sina egna regler ;)
på fritiden umgås jag med min familj och mina vänner.
pluggar och till hösten kommer jag troligen börja gå barn & fritid (:

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

vad borde jag skriva mer om i bloggen?
 familjen
 vänner
 kärleken
 kläder
 mej själv
 hur mitt liv har varit innan

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards