saandru

Alla inlägg den 26 januari 2011

Av saandru - 26 januari 2011 22:21

kommer kanske ångra mig men men..

det man har gjort kan man aldrig ångra.. eller något?

jag vet inte men nu e jag trött o ögonen svider tack vare att ångesten kom fram när jag skulle göra valet, men nu ska jag bädda ner mig i sängen..<3

puss hej<3



  

Av saandru - 26 januari 2011 19:38

.... ge mej vingar så jag kan flyga ifrån allt...

seriöst det här blir för mycket...

gymnasieval

nationella

plugg

plugg

plugg

plugg

plugg

o ännu mer plugg...

seriöst e så skoltrött nu så de inte e sant, seriöst aldrig varit så skoltrött. Vaknar jag på morgonen kommer de upp neh snälla inte en dag till...

vill ha vingar... flyga min väg när allt blir för mycke.


och imån blir de utvecklingssamtal också.

slutar 14:05 blir att gå hem och 15:15 ska man vara i skolan igen -.-

hur pallar min lärare?

jag har typ utvecklingssamtal 3-4 ggr per termin andra har 1-2 xD

haha jaja sådant e livet xD


men samtidigt tänker man tillbaka och ångrar att man gjorde som man gjorde..

tex att man inte skötte skolan, kunde se vilka som va äkta o vilka falska.

att man inte svek de som stod en nära <3



  

jag ber till dig varje dag.. ge mej vingar snälla.. <3

Presentation


Hellu (:
Saandru här, tjejen som lever sitt eget liv efter sina egna regler ;)
på fritiden umgås jag med min familj och mina vänner.
pluggar och till hösten kommer jag troligen börja gå barn & fritid (:

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

vad borde jag skriva mer om i bloggen?
 familjen
 vänner
 kärleken
 kläder
 mej själv
 hur mitt liv har varit innan

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards