saandru

Alla inlägg den 10 januari 2011

Av saandru - 10 januari 2011 18:52

okej nu har jag färgat håret.. igen. <3

tyckte att de blev som de blev, inte precis som jag hade tänkt mej men de e väl helt okej.

när jag stod i duschen för att tvätta ut de... om jag hade samlat på vattnet o någon skulle ha sätt de så skulle de kunna tro att någon tog sitt liv där.

seriöst de va verkligen rött som blod..

aja nu e jag sminkad iaf och imån börjar skolan.. blä.

men men.. nu ska jag fixa kaffe lägga mej i sängen smsa me pojken :$

kolla på film o antingen somnar jag eller så blir att snacka me pappa idag igen vid 20:00.

juste ja, måste fixa mina naglar oxå.

imån blir de att gå upp vid 6:00

platta håret fixa sig..

suck..

åhh gud vad jag längtar till jag slutar skolan helt. flyttar hemifrån börjar jobba skaffar familj och får ha de bra.


aja.. nog för idag. kommer kanske ett godnatt inlägg senare på kvällen <3


  

Presentation


Hellu (:
Saandru här, tjejen som lever sitt eget liv efter sina egna regler ;)
på fritiden umgås jag med min familj och mina vänner.
pluggar och till hösten kommer jag troligen börja gå barn & fritid (:

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

vad borde jag skriva mer om i bloggen?
 familjen
 vänner
 kärleken
 kläder
 mej själv
 hur mitt liv har varit innan

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards