saandru

Alla inlägg den 16 januari 2011

Av saandru - 16 januari 2011 21:05

helgen e över :/

imån börjar skolan igen och jag tänkte tvätta mej nu bädda ner mej i sängen o starta någon bra film <3

imån blir de tandläkaren <3


puss

Av saandru - 16 januari 2011 17:03

... Jaa idag är det söndag och jag har hunnit med en hel del.

men först vill jag slänga in en förklaring varför det blev så lite inlägg igår..

för det första så kom mammas kille hem igår så de blev inte att sitta vid datan så mycket.

sen när man väl la sej med syrran i min säng såå blev de massa bråk på bdb och fb.. plus till de såg jag att någon hade ställt massa privata frågor på bloggen som jag raderade..


men men.. idag var de en ny dag med typ nya steg..


i stort sätt har jag ätit duschat datan ätit pluggat pluggat o nu sitter jag här igen.. sen blir de att starta någon bra film <3

imon börjar skolan igen men ska inte vara med på sista lektionen eftersom jag ska till tandläkaren <3


aja de va väl allt <3


  

Presentation


Hellu (:
Saandru här, tjejen som lever sitt eget liv efter sina egna regler ;)
på fritiden umgås jag med min familj och mina vänner.
pluggar och till hösten kommer jag troligen börja gå barn & fritid (:

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

vad borde jag skriva mer om i bloggen?
 familjen
 vänner
 kärleken
 kläder
 mej själv
 hur mitt liv har varit innan

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards