saandru

Alla inlägg den 9 januari 2011

Av saandru - 9 januari 2011 22:27

jag vill ha ett akvarium...

minns när jag hade de innan.. satt alltid vid de när jag behövde lugna mej.


okej precis snackat med pappa, hans ord får mej att börja gråta...

orkar inte skriva mer idag...

saknar han....

saknaden... den starkaste smärtan man kan ha..


nu ska jag sova...


godnatt


  

Av saandru - 9 januari 2011 18:12

  

dagens kläder <3

svarta strumpbyxor

rosa linne <3

svart skinjacka

rosa halsduk <3


Precis kommit hem från F&F.

Var där hjälpte till sen fikade vi <3

Blev även att ta en panodil hemma hos de, magvärk blää <3


Men nu har jag fullt upp.

*tänka på den finaste pojken <3

*dricka kaffe

*färga syrrans hår

*fixa bokredovisning till min bror.



  



Av saandru - 9 januari 2011 13:26

Jag är kär, jag har hittat den rätta killen i mitt liv.

Och jag saknar han över allt annat <3

Jag vet att den killen sitter och läser det här eftersom han följer min blogg <3

Jag och den killen har sjukt bra minnen med varandra, och jag älskar han över allt annat.

Vill dela hela mitt liv med han <3


Pojken jag älskar dej   


  


  





Av saandru - 9 januari 2011 11:21

Vaknade av att lillebror kom in i mitt rum o sa att de e frukost.

Kände att min hals gör ont.. kan inte prata.

Satte mej i köket, stälde mej upp igen..

Fixade te.. kände ångest.. tårar steg upp i ögonen.

Men ingen märkte de. Satt o tvingade i mej 2 tuggur av macka..

Drack upp mitt te.. gick in i badrummet satte mej i ett hörn och började gråta som en liten unge..

Ångesten kröp fram med stora steg...

Kände mej som ett psykfall..

Men men just nu är de bättre. Vi får se hur de blir resten av dagen.


Bloggar mer senare. nu ska jag knarka en låt om o om igen.

Skriva en sak till storebror o sen plugga till mitt musikprov... BLÄ vill inte att skolan ska börja igen.



Låten jag knarkar om o om igen... <3


  

klickade ihop någon bild... ful som stryk men men..




  

Av saandru - 9 januari 2011 01:18

hahahah fan va alla e desperata på kvällarna...

pallar inte ens sitta vid msn på kvällen för då bårjar alla killar skriva..

cam?

lixom palla...


aja

nu ska jag gå o lägga mej <3


god natt <3


  

Presentation


Hellu (:
Saandru här, tjejen som lever sitt eget liv efter sina egna regler ;)
på fritiden umgås jag med min familj och mina vänner.
pluggar och till hösten kommer jag troligen börja gå barn & fritid (:

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

vad borde jag skriva mer om i bloggen?
 familjen
 vänner
 kärleken
 kläder
 mej själv
 hur mitt liv har varit innan

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards