saandru

Alla inlägg den 23 januari 2011

Av saandru - 23 januari 2011 16:43

....kallt...

jaa precis hemkommen från en promenad..

en misslyckad promenad kanske man ska säga :(

men kul hade vi xD

jag typ ramlade halft om falft genom isen eller vad man ska säga så mina födder sög sej fast i leran som fanns under, jag fick total panik de ville inte lossna och sen gick man hem i blöta strumpor


blää '

nu sitter jag med fotbad

men vattnet blir inte varmt -.-

så jag ska fixa te och starta en film eller läsa ut min bok ;) <3

men puss så länge <3

Av saandru - 23 januari 2011 11:47

hunnit med en hel del fast kl e bara 12:45.

kom precis hem från affären <3

innan käkade jag frukost duschade o damsög huset ;)

kul kul (:

nu sitter jag här o skriver o snart ska jag fixa mitt rum, garderoben o så ;)

haha de behövs verkligen, igen..

gud vad jag längtar tills vi ska bygga upp huset ;) <3

vet exakt hur jag ska ha de ;)

men men <3 nu ska jag inte skriva mer för tillfället utom fixa mitt rum <3


puss :*

Presentation


Hellu (:
Saandru här, tjejen som lever sitt eget liv efter sina egna regler ;)
på fritiden umgås jag med min familj och mina vänner.
pluggar och till hösten kommer jag troligen börja gå barn & fritid (:

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

vad borde jag skriva mer om i bloggen?
 familjen
 vänner
 kärleken
 kläder
 mej själv
 hur mitt liv har varit innan

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards