saandru

Alla inlägg den 7 januari 2011

Av saandru - 7 januari 2011 23:34

att få känna sej självsäker o kaxig. Den har jag alltid haft inom min, någonstans.


Haha, folk tror att de kan sänka ner mej hur som, men nej så e de inte.

Särskilt ni killar där ute. Tror ni seriöst att jag tar åt mej när ni säger att jag e ful, äcklig skabbig..

HAHA, skulle inte tro de va ;)

Och om jag säger någon dag att jag känner mej tjock, allahar tjockdagar väl?


haha o en sak till..

folk säger att jag e bitchig... åhh yeeah

klart jag e ;)

liver har lärt mej lite ska ni veta ;)

och ni som sitter och är kaxiga via internet, skaffa er ett liv girl ;)

de ända ni kan vara e att vara avundsjuka :**

på vad lixom. eller ehh joo sant på mej :*

klart ;) <3


okej nej nu ska jag vara seriös..

folk säger att jag e kaxig.. ohh yeeah i am ;)

men lixom varför..

hade ni haft ert liv som ett helvete hade ni oxå varot de..palla springa som en fi**a till sina föräldrar o be de lösa era problem.

kan ni sitta o spänna er bakom skärmen kan ni väl säga samma sak face to face.


nee jag pallar inte lägga ner mer tid på dej.

du tror du e något men seriöst.. i mina ögon e du bara an liten äcklig fjortis ;)

så lixom puss på dej va ;) <3


 aja.. som jag har sagt i många andra inlägg längtar jag tills jag blir 18 ;) <3


då kommer jag inte vara som en liten råtta inlåst i ett bur ;) <3


byee bitchez <3


// saandru   

Av saandru - 7 januari 2011 18:56


MUMS!!


ser inte de goda ut? <3

varma kladdmuffins och kall mjölk till de.

mummabumma gott gott xD <3

bilden o tagen och omgjord av mej <3


// saandru     

Av saandru - 7 januari 2011 18:34

blev sugen på något sött.

skulle inte äta något sött nej jag vet, men min kropp behöver de verkligen. plus tänkte göra familjen en tjänst o baka lite. eftersom de älskar min kladdkaka och mina kladdmuffins så fick de bli kladdmuffins.

slänger in ett snabbt inlägg medans jag väntar på att de ska bli klara att ta ut från ugnen.

borde diska efter allt men orkar inte de just nu. De får vänta.

när de e klara ska jag fixa mitt rum.. igen -.-


ikväll blir de att lägga sej tidigt. är sjukt trött och till de har jag huvudvärk.

vill att mamma ska komma hem från jobbet nu..


men men efter att jag e klar med mitt rum köket o tagit lite i rummet ska jag hoppa in i badet <3

eller så blir de duschen vi får se hur trött jag är och så :) <3


  

gott gott <3


// saandru   

Av saandru - 7 januari 2011 12:58

hello bloggis   


hahah letat som en galning hela morgonen efetr en sveamössa.

och äntligen har jag hittat en ;D

bestälde den direkt :D

hihi så nu väntar jag på att den ska komma till mej.

kostade 100 kr

och kommer me posten från västerbotten :D <3


  

längtar ;D <3

Av saandru - 7 januari 2011 03:40

Kl e 03:37 *gäspar*

Jag är trött men ändå sitter jag uppe o pratar med jesper, den fjortisen har fått mej att vilja ha en röd sveamössa (A).

Och eftersom han har en och jag saknar han så vill jag att han ska skicka sin till mej eftersom han har 4 st o en mindre gör väl inget ? (A)


Nej men seriöst, vill verkligen ha den och det skulle kännas underbart att få bära hans mössa ;)   


Men han va precis så elak.   

Han vet att jag vill ha den o så tar han på sej den för att reta mej ;(

Elakt av han.   

Så nu har jag varit gullig och lagt ut en text om han på min bdb   


Åhh... saknar verkligen han. Känner att jag måste träffa han snart   

och de där snart blir väl om 3 år när jag e 18 .__.

blä vill bli vuxen nu o göra vad jag vill..


men nu lämnar jag bloggen för inatt o mer kommer senare på dagen eller vad man ska säga <3

nu ska jag vidare o prata me fjortispöjken (jesper) <3 en stund sen ska jag oxå sova några timmar.


godnatt på er :*


  

här e min lille fjortispöjk <3

OMG gullet jag saknar dej SJUKT mycket

Älskar Dej bror <3

Presentation


Hellu (:
Saandru här, tjejen som lever sitt eget liv efter sina egna regler ;)
på fritiden umgås jag med min familj och mina vänner.
pluggar och till hösten kommer jag troligen börja gå barn & fritid (:

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

vad borde jag skriva mer om i bloggen?
 familjen
 vänner
 kärleken
 kläder
 mej själv
 hur mitt liv har varit innan

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards