saandru

Alla inlägg den 8 januari 2011

Av saandru - 8 januari 2011 23:57

Suttit nu och gjort om header till bloggen om o om igen.

Men eftersom inget vill som jag vill idag så blir äver headern och hela bloggen konstig, men ni får nöja er me den som den e just nu. Orkar verkligen inte sitta o göra om den igen.

Nu visar headern lite mer av vad min blogg handlar om..

Mina drömmar, misstag , kärleken och helt enkelt mitt liv.

Som alla vet så är ingen perfekt.

Verken jag eller någon annan.

Alla gör sina misstag som man lär sej något utav.


Det kommer även komma in förklaringar varför jag valde just de bilderna som jag har på headern.

Eftersom det faktiskt finns förklaring till varför jag valde de...

Många är nog lätta att lista ut.. men eftersom ni ville lära känne mej mer så... jaa.

Samtidigt får jag skriva ner lite känslor och så..

Gammla minnen som e både bra och dåliga..

Saker som har gjort mej till den jag är idag.

Den kaxige men samtidigt den rädda och svaga Saandru


// saandru   

Av saandru - 8 januari 2011 21:41

okej jag vill göra om bleggen.. eller aa redan börjat lite smått. de kommer mer ändringar men nu vill jag göra en header men hittar inget bra redigeringsprogram eller sida till de..

hur gör ni era header?


snälla hjälp <3


// saandru   

Av saandru - 8 januari 2011 19:37

  


mums :D


någon mer som håller me om att den maten e nyttig? ;D

äpple , gurka och en rostad bulle

till de en kopp kaffe

MUMS <3

//saandru  

Av saandru - 8 januari 2011 18:20

Oja nu känner jag mej väldigt fräsch.

Precis badat klart. haft ansiktsmask, åhh härligt.

Rakat mej och fixat håret.

Nu är de bara naglarna kvar <3

fila och måla <3

lika så med tårna <3


 

mysigt ;D

  

efter badet, balsam och balsam mot bristningar.

  

hihi en superduper ful bild på mej med ansiktsmask på xD


// saandru   



Av saandru - 8 januari 2011 16:42

  

dagens kläder.

rosa gammal tröja från hm

och ett par mjuka pösiga gråa byxor.


snart är jag klar med mitt rum helt och hållet, då ska jag fylla badkaret med varmt vatten

lägga ansiktsmask o bara njuta <3

raka benen och försöka fixa något me mitt hår <3

blää de e sjukt slitet. så fort jag får mina pengar ska jag till frisören.

men klart håret blir slitet. på 8 månader har jag haft blont brunt blont brunt o rött hår plus de plattar o så xD <3

haha


men puss så länge skriver mer när jag e klar me badet <3


//Saandru   

Av saandru - 8 januari 2011 15:28

... och julen gick.

Eller vad säger ni?

idag har jag hjälpt min mamma att ta bort alla julsaker. julgranen o liknande..

så nu e julen över o de e rätt härligt.

man känner att snart kommer våren iallafall <3


kvällen slutade igår helt okej.

la mej i sängen kollade på Bring It On

sen somnade jag strax efter midnatt <3

blev väckt av mobilen imorse vid 8:00

planerade att gå ut en runda men orkade inte ens lyfta huvudet från täcket.

så jag gick upp 10:30

åt frukost hjälpte mamma.

nu har jag precis ätit middag och har sprängande huvudvärk.

lovet börjar ta slut med stora steg och de e inte alls okej, men samtidigt ska det bli härligt att träffa alla igen.


just nu måste jag städa emn känns som jag skulle behöva springa ut i en stor skog sätta mej på en sten och bara skrika ut alla känslor..

de e som små parasiter som är inmurade i min kropp men kämpar för att riva ner muren o komma ut.

jag är rädd att släppa in någon i mitt liv, jag är de.. tyvärr


  

julen kom o den gick..


// saandru   

Presentation


Hellu (:
Saandru här, tjejen som lever sitt eget liv efter sina egna regler ;)
på fritiden umgås jag med min familj och mina vänner.
pluggar och till hösten kommer jag troligen börja gå barn & fritid (:

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

vad borde jag skriva mer om i bloggen?
 familjen
 vänner
 kärleken
 kläder
 mej själv
 hur mitt liv har varit innan

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards