saandru

Alla inlägg den 17 januari 2011

Av saandru - 17 januari 2011 22:04

kl är 22:00

och jag ska bädda ner mej i sängen med ett stelt den o magvärk..

gav för mkt på bympan idag o blindatmen e vaken igen :/ <3


aja vi får hoppas att de e bättre imån <3


godnatt med er <3


  


Bilden tagen idag <3


godnatt :* <3

Av saandru - 17 januari 2011 19:09


Jaa som det står..

Frågestund!!!

fråga för fullt!! <3

svarar i princip på allt <3   

Av saandru - 17 januari 2011 17:55

Måndag igen då ja...

Första dagen av veckan är typ snart slut eller vad man ska säga.

Iallafall idag blev de ingen tandläkare, de får bli om typ en månad >.<

Annars känner jag mej sjukt social idag.

Hoppat runt idag i skolan o gapat och skrikit som en Idiot xD

Idrotten gjorde de mycket bättre vid de tillfället (:

Och jag har ätit grönsager som en kanin idag xD

Först typ 3/4 av talriken i skolan va fylld me grönsaker och sen hemma ve typ en halv talrik ylld me sallad xD

GottGott <3

Matten gick rätt okej, sista lektionen (:

Nu sitter jag hemma ätit för en stund sen som jag skrev innan.

Så idag blir de ingen mer mat för min del.

Springer fram o tillbaka till syrran eftersom vi ska ansöka till sommarjobb på HC.

Så de som kommer åka dit denna sommaren kommer troligen träffa mej där.


Vet ni vad jag känner för?..

Jo för att gå till gymmet, ta en ordentlig gympapass. springa ut all min energi och dagen efter ha sådan träningsvärk att jag inte kommer kunna resa mej.


  


Men imorgon får vi hem vår cykel.

Så det kommer bli att cykla för fullt på den.


aja puss så länge <3

Presentation


Hellu (:
Saandru här, tjejen som lever sitt eget liv efter sina egna regler ;)
på fritiden umgås jag med min familj och mina vänner.
pluggar och till hösten kommer jag troligen börja gå barn & fritid (:

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

vad borde jag skriva mer om i bloggen?
 familjen
 vänner
 kärleken
 kläder
 mej själv
 hur mitt liv har varit innan

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards