saandru

Alla inlägg den 19 januari 2011

Av saandru - 19 januari 2011 21:27

Ska göra en ny header ;D

jag vet att de inte va länge sen jag gjorde de   

men jag har tröttnat på denna   


så nu kommer jag nog blogga oftare men de kommer vara korta inlägg.

tänker vara duktig o sköta skolan nu   


så de kommer komma inlägg vad jag gör på dagarna och dikter , texter och så ;D


ska även börja röra på mej ;D

ut o gå gymma o så ;D <3

och de kommer komma in mer bilder ;D <3


puss <3

Av saandru - 19 januari 2011 21:19


Du gjorde alla sagorna till verklighet, och utan dig så är jag inte hel

Jag sätter mej och skriver ett brev
Tankar som snurrar i största allmenhet.

Din och min bakgrund
Min och din relation
Om allting som vi haft
Och allting som vi har gått igenom..

Det var hårt
Det var svårt
Och det var mycket bråk
Men det slutade alltid med att vi sa förlåt
För allting som vi gjort
Och allting som vi sagt..

Kära du..
Jag är skylldig dig ett tack
Och jag hoppas att du vet din ända plats
För din plats är i mitt hjärta ,
Där du alltid kommer stanna
Där du alltid hör hemma
Där du aldrig är ensam

Mil ifrån varandra
Och jag längtar efter en kram
Efter dig varenda dag
Livet som jag lever nu är underbart
Men utan dej..
NEJ!

Aldrig någonsin vilja leva utan dig

Så kära du..
säg mig att du stannar
Sista tiden har varit hård
En känslomessig resa som har slutat mest med gråt
För min del e de hat som ligger kvar..

Men efter regn kommer solsken..

Kärleken till dig den är otrolig
Så stor..
Ingen kan beskriva den med ord
Jag Älskar Dej mest av allt..

Men dagarna de rullar på..

Kanske dags att runda av..
Allt detta nu
Innan tårar börjar rinna ännu mer..

Men du ska veta..

Jag har alltid älskat dig
Och kommer alltid göra de
Även när mitt hjärta slutar slå..

De gånger jag har sårat dig
De var verkligen inte meningen
Och jag själv kommer aldrig
Förlåta mej för det..
så snälla säg att du kommer alltid finnas för mig,
jag kan gå genom eld och vatten
för jag älskar bara dig

 

AV: Saandru 19/1 2011

 

 



  

Presentation


Hellu (:
Saandru här, tjejen som lever sitt eget liv efter sina egna regler ;)
på fritiden umgås jag med min familj och mina vänner.
pluggar och till hösten kommer jag troligen börja gå barn & fritid (:

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

vad borde jag skriva mer om i bloggen?
 familjen
 vänner
 kärleken
 kläder
 mej själv
 hur mitt liv har varit innan

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards