saandru

Alla inlägg under januari 2011

Av saandru - 6 januari 2011 17:06

haha va fan håller jag på med?

lixom ett nytt år har börjat o jag står o trampar på samma plats ;O

OMG skärpning nu ;)

jag e för fan saandru,

den kaxiga o självsäkra. nej nu kommer de nya tag.

nu tar jag tag i mitt liv. problem e till att lösas och inte till att göra de ännu störr ;)

så som sagt nu tar jag tag i mitt liv ;)


aja vad händer annars då,

har en dag för mej själv

så jag har precis plattat håret , filat och målat naglarna också ;)

sen blir de ansiktsmask men tror oxå att jag ska bada ;)


vad finns de mer o säga, mitt rum e typ klar kommer in en bild på de sen <3

bara garderoben som e kvar <3

jag vill ha sommar

NU NU NU !!

e så trött på kylan snön o så.

blää


men jaja

puss så länge <3


// saandru   

Av saandru - 5 januari 2011 20:23

hahah jag måste berätta de här xD


mamma sa på morgonen att hon skulle snacka me mej.

direkt blev jag nervös, lixom vad har jag gjort xD


jag- mamma du ville prata med mej?

mamma- jaa asså du blev juh sur på mej igår för att jag berättade för familjen om de med din läkare o så.

jag- jaa asså tycker inte att alla måste veta allt.

mamma- jaa men de handlade om familjen, du skriver juh de på bloggen. där hela sverige om inte hela världen läsar de.

jag- hihi vilken blogg, vilken av alla?

mamma- jaa den saandru.bloggplatsen.se


haha pinsamt värre, viste inte att mamma följde min blogg xD


men vad händer annars sitter här med mammas pijamasbyxor på mej xD

en mysig tröja.

precis kollat på

girl interrupted,

sjukt bra film rekomenderar den verkligen.

resten av kvällen kommer spenderas i sängen. känner mej hängig -.-


aja de va väl allt <3


//saandru  


dagens låt <3

tänker på pappa när jag hör den.


Av saandru - 5 januari 2011 15:09

jahopp då var man nästan klar med städningen <3

lite kvar mest golvet o så sen e jag klar ;D <3


// saandru   


  



Av saandru - 5 januari 2011 13:42

okej..

ställde mej på vågen idag.. chock :O

ska gå ner i vikt!!!

inge mer godis ingenting!!!

bara mat o träna.

vill få en platt mage till sommaren.

men iallafall de var inte de jag skulle säga.

pratade med forografen idag.

och han sa att mammor blir ofta oroliga så nu har vi bestämmt att mamma ska få vara med på plåtningen ;D

om hon nu bestämmer sej för de.. *hoppas på de *


hihi men nu ska jag kila..

städa rummet *blää*


// saandru   

Av saandru - 4 januari 2011 23:54

ville bara säga godnatt <3

är lagom trött och har ont i armar och ryggen   

inte alls kul men men.

var hos läkaren idag juh och de vet inte vad de är med mej.

kanske maten

kanske astman

fick iaf typ 7 nya mediciner -.-

ska skriva utvilken dag som, men fram till de är jag försiktig med vad jag äter.

imorgon när jag vaknar ska jag städa klart rummet hjälpa mamma me städningen och så (:

sen hoppa ner i duschen.

sen vet jag inte vad som händer.

känns som dagarna går riktigt segt men måste nog sätta mej ner o kolla egenom lite av musikprovet :/

blää hatar prov men de måste oxå göras inte allt som kan vara kul i livet.


haha här skriver jag för fullt fast jag bara skulle säga godnatt x)


men aja god natt <3


// saandru   

Av saandru - 4 januari 2011 20:17

åhh varför blir man just vuxen när man blir 18?    

varför inte 15 eller något?

jag älskar min mamma men hon måste väl ändå fatta att detta betyder sjukt mycket för mej?

detta e min chans..

troligen den ända chansen jag har.

men hon skiter i de .__.

*suck*


  


jaa jag hade världens channs...

meen nej jag får inte...

buhu *ARG*  


// saandru   

Av saandru - 4 januari 2011 13:23

hej bloggis.


skulle upp vid 8 för att ringa till sjukhuset.

men hur dags går jag upp istället?

joo halv 11.

tar tag i telefonen o direkt ringer farfar och påminner mej om att min mamma fyller år idag (:

tack farfar men jag visste de <3

jo så jag ringde dit o så hår jag höra att de ringer mej

13:15

jaja tack o lov ringde de i tid iallafall så idag ska jag till sjukan kl 15:10

lite innan 15:00 ska jag vara utanför mammas jobb <3

vi får se vad de säger.

men just nu har jag inga utslag så jag vet inte vad vi ska göra..

aja känenr mej smal och SJUKT hungrig men vågar inte äta.

gått ner ett kg sen igår ;D

haha jag e lycklig över de fast jag vet att det inte är bra.

men annars är de väl sisådär.

natten har varit tung..

kärleken leker..


men men nu ska jag fixa mej lite o så <3


//saandru   




underbar låt

Av saandru - 3 januari 2011 17:58

JAG FÅR PANIK :'/


HELA MIN KROPP KLIAR..

VAR PRECIS O TOG EN ISKALL DUSCH, INTE ALLS SKÖNT.

MEN DE BÖRJAR KLIA SÅ FORT JAG HAR ÄTIT ELLER DRUCKIT .__.

SERIÖST BLÄ USCH..

OCH DE SER UT SOM NÅGON ÄCKLIGT UTSLAG..

BLÄÄ ÄCKLAD AV MIN KROPP JUST NU..

  


örk örk örk.. plus de ser ut som jag e sjukt tjock >.<


//Saandru <3

Presentation


Hellu (:
Saandru här, tjejen som lever sitt eget liv efter sina egna regler ;)
på fritiden umgås jag med min familj och mina vänner.
pluggar och till hösten kommer jag troligen börja gå barn & fritid (:

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

vad borde jag skriva mer om i bloggen?
 familjen
 vänner
 kärleken
 kläder
 mej själv
 hur mitt liv har varit innan

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards