saandru

Alla inlägg under januari 2011

Av saandru - 3 januari 2011 11:48

hi <3


jaa jag skrev inget om de igår <3

men jag gick ut vid ca halv 12 igår på kvällen till en kompis <3

slutade mys mys (misstolka inte ) ;)

men jaa gick därifrån vid kvart i ett <3

haha ni kanske tänker man  hinner inte göra så mycke på den korta stunden men jo faktiskt <3

syrran kom o mötte upp mej eftersom de va sjukt mörkt <3

tack pluttan <3

men när jag kom hem så fick jag mitt konstiga utslag igen -.-

jobbigt jobbigt <3

men andy (syrran ) och min bror satt me mej hela tiden. smörjade in min rygg la kalla handdukar på mej..

usch va de kliade.

men nu ska jag fixa mej o gå o fråga om sommarjobb <3

mer inlägg kommer sen puss hej <3


// saandru <3

Av saandru - 2 januari 2011 21:28

hihi hej bloggen <3


vet ni vad jag hatar mest av allt :$

joo att jag e så förbaskat avis :$

men iallafall ska kanske säga vad de handlar om..

jo min fina pojke får sin fyrhjuling o jag e kär i den :$


  

omg vill ha :$


jo o så klart så sa jag att jag ska prova den..

men neej så klart får jag inte de... hans nya älskling :$

buuhuu jag e avis :$ <3

Av saandru - 1 januari 2011 01:20

jaha ja..

då var de 1/1-2011

va e de för mening med att skjuta raketer???

lixom slöseri med pengar -.- visst de e kul att smälla typ 5-10 st sen blir de tråkigt igen..

men aja kom nyss hem.. nyår blev inte som man hade tänkt sej.

trodde de skulle bli någon fest men de sket sej -.-

istället var man med familjen och de var oxå sjukt mysigt <3

fick inte dela min nyårskyss me någon men fick 2 st nyårspussar :$

hih avslöjar inte från vilka ;) <3

men jaa...

nu e de ännu ett år med nya problem.

nya konflikter

nya bråk

nya förhållande som jag hoppas kommer hålla..

ny skola

får välja linje

...

men de blir väl som förra året

vår, sommar ,höst, vinter o sen blir de 2012 lixom år efter år försvinner o de e lixom inget vi kan göra åt <3


aja puss så länge bilder kommer i nästa inlägg <3


//saandru   



  

Presentation


Hellu (:
Saandru här, tjejen som lever sitt eget liv efter sina egna regler ;)
på fritiden umgås jag med min familj och mina vänner.
pluggar och till hösten kommer jag troligen börja gå barn & fritid (:

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

vad borde jag skriva mer om i bloggen?
 familjen
 vänner
 kärleken
 kläder
 mej själv
 hur mitt liv har varit innan

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards